wtorek, 15 kwietnia 2014

Konkurs! Gadżety z serialu "Arrow"!

O ile Marvel króluje na dużym ekranie, tak zapowiada się na to, że DC na dobre zaanektuje telewizję. Zapowiedziano już serial z Flashem, nareszcie kręcą "Gotham", a aktualnie we wtorki o 22:00 na Universal Channel można oglądać drugi sezon "Arrow", który ewoluuje z każdym kolejnym odcinkiem. Jak powiedział mi podczas naszej niedawnej rozmowy David Ramsey, czyli serialowy John Diggle, finał przyniesie prawdziwą bombę; cały wywiad będzie do przeczytania w najbliższym piątkowym wydaniu dodatku kulturalnego do "Dziennika. Gazety Prawnej". Lecz zanim "Arrow" dobije do ostatniego odcinka, czeka nas jeszcze parę nie byle jakich zwrotów akcji - Oliver Queen musi pozbierać swoje życie do kupy po tym, co zdarzyło się w pierwszym sezonie - a ja mam nie byle jakie nagrody do rozdania. Chętnie oddam oficjalne gadżety tym, którzy napiszą do mnie, o jakiej postaci z uniwersum DC chętnie obejrzeliby serial i zamieszczą zarys fabularny pierwszego odcinka (dosłownie pięć zdań wystarczy, nie przesyłajcie mi gotowych scenariuszy) wymarzonego dzieła. Mój adres macie po prawej, konkurs potrwa do 23.04.2014 włącznie, zaś zwycięzców, tradycyjnie, powiadomię mailowo. A dla inspiracji załączam fotki nagród. Powodzenia!

Magiczny kubek z gołą klatą Stephena Amella

Zakapturzona bluza w rozmiarze M

Nie byle jaki notatnik


3 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na konkurs taki kreatywny to co lubię najbardziej :D
    Aż chce się wziąć. Ale już raz wygrałem w konkursie więc nie będę brał udział by inni mieli szansę nacieszyć się z wygranej nagrody tak jak ja się cieszyłem :D
    Świetna sprawa tak prowadzony blog - pozdrawiam Maciej

    OdpowiedzUsuń