środa, 8 stycznia 2014

"Czarna lista" - konkurs!

Znakomity serial "Czarna lista" - hit stacji NBC - można u nas oglądać na kanale AXN (pełny rozkład jazdy znajdziecie tutaj) i jeśli podoba się wam nowy image Jamesa Spadera, niegdysiejszego przystojniaka, dzisiaj faceta o aparycji mało co prawda atrakcyjnej, lecz nadal nienagannie ubranego, to się doskonale składa.


Pan Spader jako Red Reddington nosi się bowiem w elegancko skrojonym garniturach, drogich koszulach, designerskich krawatach, firmowych kamizelkach i kapeluszach z wyższej półki. I takie właśnie kapelusze mam do rozdania. Aby przygarnąć jeden z nich, należy przesłać do mnie prawidłową odpowiedź na poniższe pytanie (mój adres widnieje po prawej):

Czym była "czarna lista Hollywood"?

Zwycięzców o wygranej powiadomię mailowo, konkurs potrwa do 15.01.2014.

Na zachętę fotka czekających u mnie nagród:





2 komentarze:

  1. Wypasiony ten kapelusz:) Mam nadzieję serial też taki będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiadomo kto wygrał ten super kapelusik? :)

    OdpowiedzUsuń