sobota, 30 listopada 2013

"Niezwykła historia Marvel Comics" - konkurs!

Równo przed rokiem otrzymałem maila z wydawnictwa Sine Qua Non z prośbą o opinię na temat książki, która trafiła na ich biurko. Tylko rzuciłem okiem na tytuł i zacząłem czytać jak głupi. Dwa miesiące później manuskrypt "Niezwykłej historii Marvel Comics" był już zapisany na moim twardym dysku, a od paru tygodni opasłe tomiszcze pręży dumnie swój grzbiet na księgarnianych półkach. To moje dotychczasowe translatorskie opus magnum. Jestem z tej książki autentycznie i po ludzku dumny, bo kosztowała mnie kilkanaście tygodni wytężonej pracy, przeglądania setek komiksowych okładek, czytania niezliczonych biografii i długich godzin konsultacji merytorycznych i redaktorskich. Z tym większą przyjemnością oddam egzemplarz książki w dobre ręce. Przechodząc więc do meritum i pierwszego w historii mojego bloga konkursu fotograficzno-komiksowego...

Żeby zgarnąć tę wyśmienitą pozycję, prześlijcie do mnie (adres po prawej) zdjęcie swojej komiksowej kolekcji lub po prostu fajową fotkę ulubionego zeszytu czy albumu. Liczy się pomysłowość, a nie ilość, ani to, czy masz lustrzankę czy starą Nokię; niech to zdjęcie będzie reprezentatywne dla Ciebie jako miłośnika/miłośniczki komiksu. Na zgłoszenia czekam do 5 grudnia, zwycięzcę wyłonię następnego dnia, czyli w Mikołajki.

Info o książce



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz