wtorek, 14 maja 2013

"Wielki Gatsby" - konkurs!

Bardzo, ale to bardzo jestem ciekaw, co też Baz Luhrmann zrobił z arcydziełem literatury amerykańskiej; przekonam się w już ten piątek i pełen obaw wypatruję seansu. Aby czytającym mojego bloga osłodzić oczekiwanie, proponuję napisać do mnie maila (adres po prawej) z prawidłową odpowiedzią na poniższe pytanie. I tylko tyle potrzeba, żeby mieć szansę na wygranie egzemplarza nowego wydania książki F. Scotta Fitzgeralda "Wielki Gatsby" z okładką filmową. Do rozdania mam pięć sztuk. Oto i pytanie:


Jaki tytuł pierwotnie chciał Fitzgerald nadać swojej powieści?

Konkurs potrwa do 19.05.2013; zwycięzców powiadomię mailowo.

5 komentarzy:

  1. Jezu, ja też jestem pełna obaw...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ciekawością czekam na ten film i na pewno wybiorę się na niego do kina. Mam tylko nadzieję, że się nie zawiodę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy już rozwiązano konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie! Zasiądę do przeglądania odpowiedzi dosłownie za dwie-trzy godziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. A oto i nagrodzone osoby: Paweł L., Robert R., Andrzej H., Helena W., Aleksandra K. Dzięki za udział!

    OdpowiedzUsuń