piątek, 12 kwietnia 2013

"John ginie na końcu" - konkurs!

Kiedy po raz pierwszy wziąłem do ręki książkę i spojrzałem na okładkę, zdziwiłem się, jak można w ten sposób zdradzić tak istotną informację dotyczącą głównego bohatera. To znakomite zagranie ze strony autora, w końcu przyciąga uwagę jak mało co. Potem przeczytałem powieść i przekonałem się, że to tytuł nieprzypadkowy, jest w nim coś więcej niż pusta sensacja, zapowiada pewną dekonstrukcję przyzwyczajeń czytelniczych - powiedział mi o "John ginie na końcu" Davida Wonga reżyser Don Coscarelli. Dzisiaj do zgarnięcia są dwa egzemplarze powieści, które ufundowało wydawnictwo Replika. Rzućcie okiem na śmiesznie proste pytanie poniżej, napiszcie do mnie maila z poprawną odpowiedzią, a ja chętnie oddam książki w dobre ręce.


Jaki tytuł nosi sequel powieści "John ginie na końcu"?

I tyle. Konkurs potrwa do 15.04.2013, a o książce przeczytacie nieco więcej tutaj. Zainteresowanych odsyłam też do mojego wywiadu z absolutnie kultowym Donem.

3 komentarze: