wtorek, 19 marca 2013

Przegląd kina klasy B we Wrocławiu!

Za dwa tygodnie rusza przegląd kina klasy B we wrocławskich Nowych Horyzontach! Rozpiera mnie duma, że organizatorzy właśnie mi powierzyli rolę kuratora imprezy i już nie mogę doczekać się kwietnia. Mam nadzieję, iż mój entuzjazm udzieli się i czytającym tego bloga, bo pojawia się - być może niepowtarzalna - okazja zobaczenia na dużym ekranie Chucka Norrisa i JCVD, tak więc liczę, że spotkamy się już wkrótce na seansach. Nie strzępię paluchów i głos oddaję posterowi imprezy, z którego wyczytacie wszystkie najważniejsze informacje. Po więcej - chociażby opisy prezentowanych filmów i szczegóły konkursu dla filmowców - odsyłam na stronę przeglądu.


2 komentarze:

  1. Fiu, fiu Panie Bartku, cóż za zaszczyt spadł na Pana :P. Nic tylko zazdrościć... a ja mam do Wrocławia tak daleko, więc niestety nie przyjadę ;(.

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne prelekcje, myślałam, że w przypadku Chucka już nic nie może zaskoczyć a jednak :) Nie mogę się doczekać kolejnych
    Pozdrawiam
    doris

    OdpowiedzUsuń