poniedziałek, 10 września 2012

Konkurs z "Golemem" Edwarda Lee

"Golem" – nowa na naszym rynku powieść Edwarda Lee, którą miałem niekłamaną przyjemność tłumaczyć – od paru dni stoi na półkach księgarń. Kto jeszcze nie zdążył jej nabyć, trafił pod dobry adres, bo dzięki uprzejmości wydawnictwa Replika mam do rozdania dwa egzemplarze książki.

Żeby otrzymać jeden z nich, wystarczy wysłać na mój adres mailowy (widoczny po prawej) odpowiedź na poniższe pytanie:

Jak nazywa się parowiec, na którym podróżują w prologu bohaterowie powieści "Golem"?

Zaś prolog przeczytacie w całości chociażby pod tym adresem.

Przed lekturą rzućcie jeszcze okiem na okładkę i krótki opis fabuły. Konkurs potrwa do 16.09.2012.

 
Edward Lee, mistrz ekstremalnego horroru, zaprasza w kolejną podróż do krainy makabry!

Nowi lokatorzy stupięćdziesięcioletniego Lowen Mansion nie wiedzą, że ich wymarzony dom wkrótce stanie się miejscem narodzin niewyobrażalnego zła...

Jaką tajemnicę kryje stara posiadłość? Duchy? Potwory? A może jeszcze coś gorszego? Golem to przerażająca, pełna mrocznych niespodzianek powieść wywiedziona ze starej europejskiej legendy. Przed wiekami ulepione z gliny monstrum stawało w obronie słabych i niewinnych; dziś zostanie powołane do życia raz jeszcze... aby rozpętać prawdziwe piekło!

4 komentarze:

  1. Jutro będę słał maile do zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  2. maile już rozesłane? bo z tego co wiem to nikt nic nie wie nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwycięzcy wiedzą :)

    Nie wysyłałem maili do wszystkich, zajęłoby mi to chyba cały dzień - miałem rekordową ilość zgłoszeń! Dzięki za udział.

    OdpowiedzUsuń