poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Polcon 2012 za pasem

Już w czwartek we Wrocławiu rozpoczyna się największa impreza fantastyczna w kraju - Polcon 2012 - którą mam przyjemność współorganizować. Jestem odpowiedzialny za blok programu poświęcony horrorowi literackiemu i filmowemu, choć znajdzie się tam miejsce i dla gier wideo, i dla komiksów. Pośród zaproszonych przeze mnie prelegentów i gości znaleźli się chociażby amerykański twórca prozy ekstremalnej Edward Lee, pisarz i publicysta Łukasz Orbitowski, redaktorzy portali stephenking.pl, Carpe Noctem i Horror Online, przedstawiciele wydawnictw Dobre Historie oraz SQN, uczony w horrorze filmoznawca Przemek Dudziński, ekipa magazynu grozy i kryminału "Coś na progu" i wielu znakomitych prowadzących. Pełną listę atrakcji wchodzących w skład mojej sekcji znajdziecie tutaj. Serdecznie zapraszam do Wrocławia.



2 komentarze:

  1. To Polcon jeszcze jest organizowany?! Ja cię kręcę. Byłem na tym w Warszawie, byłem w Katowicach i w Świnoujściu. To były czasy. To się oglądało. Ho, ho.

    OdpowiedzUsuń
  2. A byłem i świetnie się bawiłem. Na blok poświęcony horrorowi również wpadłem :)

    OdpowiedzUsuń