wtorek, 24 maja 2011

Lifting bloga by Robert Sienicki

Przyszedł czas na pewne zmiany. Skoro to czytacie, już wiecie o co chodzi, ale dla formalności trochę pogadam. A więc - mam nowe (przepiękne, wspaniałe, cudowne) logo, które narysował dla mnie niezastąpiony i niepowtarzalny Robert Sienicki, autor komiksów "The Movie", "Scientia Occulta", "Rycerz Janek" i wielu innych. Ten gość z ostrymi narzędziami to ja, na klacie mam koszulkę projektu Franka Castle, a pod nogami piętrzą mi się odcięte głowy Waszych herosów. W sumie tłumaczenie było zbędne, wszystko doskonale widać, ale nie mogłem oprzeć się pokusie podkarmienia własnego ego. A teraz wracam do kontemplacji dzieła Roberta i życzę wszystkim miłego dnia.


2 komentarze:

  1. Świetne logo i czarne tło lepiej się prezentuje. Jestem od niedawna Twoim czytelnikiem i jakoś od początku mi nie pasował ten blog wizualnie. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobał Ci się róż i pani walcząca ze złem? :)
    Z początku wymarzyłem sobie design w stylu tandetnych filmów sci-fi z lat pięćdziesiątych, ale Robert miał lepszy pomysł i chwała mu za to!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga